Ferie (l0viee)

l0viee

13 Eidsvoll

13 år gammel jente fra Eidsvoll, navn er Frida Sofie. Kontakte meg? frida_sofie@hotmail.no. Gjerne lik bloggen på facebook, del bloggen med venner og familie :) Welcome to my blog world

Legg meg til som venn

Ferie

Hei, nå har fiskinga begynt, jeg, Ida, mamma, tante, og fetteren min var å fiska og imorra skal vi også fiske. Jeg fikk en fin ørret, og en flyndre men den kasta vi uti igjen. Vi fikk egentlig veldig mange flyndre fisker, noen måtte vi drepe og noen slapp vi uti. Vi kommer til å dra kanskje litt tidligere imorra for å få større sjanse til å få fisk :D Ganske morro med fisking :)

- Frida

Okei, disse dagene jeg har vært hjemme har jeg ikke blogger pga jeg har vært med Marita alle dagene. Da jeg kom hjem så dro jeg med en gang til Marita og overnattet, også overnattet hun hos meg :) Det var veldig morsomt.

Nå har hun akkurat dratt hjem og vi reiser først til Galdhopiggen, også drar vi til Trønderlag å er hos besterfar og fisker.

Også er det bare en uke igjen av sommerferien, jeg og Marita har allerede planlagt at vi skal være sammen da! Møtes på skype hver dag :)

HADE

- Frida

Endelig hjemme! ÅÅåå, så godt det var å møte Gordo igjen. Savna han så veldig! Og Justin Bieber plakaten jeg har kjøpt haha, Joakim skvatt xD Og Ida trodde hun så Justin Bieber o.O

Akkurat dusja, spise lunsj også drar jeg videre for å overnatte hos Marita, hun sa hun savna meg så mye. Søte henne hehe :)

Ja, nå sitter jeg i bilen og venter på at alle de andre skal komme også drar vi. Det tar to timer å kjøre til København, også drar ikke båten før klokka 5! Så vi har god tid til å handle der ^^ Skal prøve å finne noe til første skoledag :) Gleder meg veldig til hvem jeg kommer i klassen med :o)

Jaja, ser ut som vi snart drar, så blogges KANSKJE når vi er i båten, håper det er internett da!

- Frida

Den videoen jeg ville vise dere ville ikke lastes opp, så jeg skal prøve å vise den en annen gang... Men nå har jeg faktisk kommet hjem fra stranda, vi bada også gikk jeg og pappa for å spise litt, jeg tok en cheeseburger og pommes frites! NAM NAM!

Idag er det siste dag i Danmark, det vi skal gjøre idag er ikke stort... Være på stranda og kose oss, også grille! Imorra drar vi veldig tidlig på morgenen, og skal stoppe en liten tur i København, også drar vi hjemover med Danskebåten :P

Skal prøve å legge ut en video av da vi var i dyreparken... i et annet innlegg

Hei, beklage for at jeg ikke har blogga så mye. Men igår så orka jeg virkelig ikke å blogge, skal prøve å bli bedre.

Igår så var vi i byen og shoppa litt, også når vi kom hjem dro jeg og pappa på stranda. Det var skikkelig godt vann så vi bada hele tida!! Etter det dro vi og kjørte GO-CART, det var også veldig gøy.

Har ikke fått tatt inn noen av bildene, skal prøve etter på eller no...

Vi skal nå spise frokost også drar vi til Møns Klint.

- Frida

Heisann! Sorry for at jeg ikke blogga igår, men det skjønte dere vel hvorfor?

Vi lagde vår egen minnemarkering her i Danmark! :)

Ja, men igår var vi på stranda, vi solte oss, vi gikk tur, gikk oss vill mens vi var på tur xD Koselig...

Nå skal vi enda en gang på stranda, siden det er fint vær, men det blåser. Danmark er et flatt sted, så det blåser egentlig hele tida, men da er det bra det ikke hender at jeg svetter ihjel!

Etter vi har vært på stranda skal vi kanskje sole oss litt... Solte oss igår, Ida har blitt solbrent i fjeset, det har jeg å, men blitt mere brun egentlig o.O

Jeg har ikke fått tatt noe særlig bilder av meg... men det skal jeg prøve å gjøre!

- Frida

Endelig i Danmark! Vi har fått flytta inn i hytta kjøpt mat for ihvertfall en god stund! Og vært rundt i byen... Og gjett hva jeg så, Justin Bieber armbånd, plakater, 3D plakater, pappfigurer,  også av kjekkasen HARRY STYLES og masse om One Direction. På mandag skal jeg kjøpe meg masse Justin Bieber ting :o) Snart skal vi gå ut igjen får å få spist middag, på en resturant.

Vel imorra kommer alle butikker sikkert til å være stengt, så vi skal grille og dra på stranda hvis det blir fint vær :) Det er et nydelig sted vi er i!

Bilder av hytta

Meg og Ida da!

- Frida

Sjokkert? Kanskje det! Sto akkuratt opp og klokka er halv 2! OMG, utrolig.... Javel, skal prøve å stå opp også skal jeg stelle meg, vente til bursdagen til Joakim starter, egentlig har han bursdagen sin imorra... men da reiser vi bort og det er en forferdelig dag, så vi feirer den idag! Uff, så vond rygg jeg har nå >.<

Kommer det noen bilder fra turen når vi var i Oslo!